------------------------------------------
▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ mod monet resurssit ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Johnny Trigger - Sniper Game 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Tämä alkoi, yksi suosikkipeleistäni. Olen käynyt läpi satoja pelejä, mutta JTSniper on "The Last Man Standing". Kaikki oli täydellistä sen kanssa, kunnes saavutin tason 2750. Sitten he alkoivat, Bugs, Quirks, Flaws. Kun saavutin 3000, ne pahenivat. Nyt alkoi sekaantua nähtävyyksien kanssa. 3133-tasolla se on VITSI! Se sotkee kaiken pelissä. Siirretäänkö tähtä viholliselle?! Se lennättää, se menee pois ulottuvuudesta, se ei liiku, se ei ammu! Korjaa virheet tai lähden ja menetän 3133 Ls
Vau Tää on hyvä
Toivon vain, että ensimmäisen persoonan näkymä M16:lla olisi sen oma peli, joka olisi niin siisti Muuta kuin että This Is An Amazing Game Please. Olisin niin iloinen, jos Johnny Trigger -sarjaan olisi tällainen peli. Ole hyvä ja lisää vain Ensimmäisen persoonan näkymä ja voit valita käytettävän aseen tyypin
Monissa arvosteluissa sanotaan "liian monta mainosta". 1 mainos joka kolmas taso ei ole liikaa ilmaispeliin. Se on paljon vähemmän kuin muut. Hyvä peli, hauska, lyhytaikainen tappaja ilman liikaa mainoksia. 5 tähteä kirjassani
Niin hauskaa kyllä, pelissä on mainoksia, mutta se ei tapahdu jokaisen pelaamasi kierroksen jälkeen ja siitä pidän todella paljon, joten jos etsit ei niin monimutkaista ammuntapeliä, jossa on vähemmän mainoksia, tämä on sinun pelisi♥️
Johnny Trigger - Sniper Game Action wyaBugiset mainokset, antaisin sille 5, mutta mainokset ovat bugisia, kuten kaikki musta näyttö.
Se on erilainen kokemus kuin tavallinen Johnny-laukaisin. Pärjään ilman vikoja lähes jokaisen tason jälkeen.
Rising Super Chef - Cook Fast არკადული vkhbtoistuva melkein heti, kun aloitat aivan kuten alkuperäinen. Ainoa asia, joka auttaa tässä, on joskus, että pahiksilla on turvallinen paikka juosta, ja sinun on ammuttava heidät ennen kuin he pääsevät perille.
Hauska peli, mutta peliaika:mainosaikasuhde on absurdi. 5-15 sekuntia pelaamista tuottaa 30 sekuntia mainoksia. Jos pidät mainosten katsomisesta enemmän kuin pelaamisesta, tämä voi olla sinulle sopiva.
Rentouttava peli kovien pvp-istuntopelien välillä. Toimii hyvin ja snipe on hauskaa. Pitää paljon
Sen kanssa on hauskaa tappaa aikaa. Ei kovin haastavaa. Juuri tarpeeksi pitääkseen sinut kiireisenä jonossa tai jotain.
Aika siistejä pelejä. Hieno grafiikka ja ohjaus, mutta mainokset ovat tylsiä....
Rakasta ulkonäköä. Minua ei haittaa katsoa mainoksia saadakseni ilmaisen pelin, mutta kun ne ovat jatkuvaa ja vietän huomattavasti enemmän aikaa niiden katsomiseen kuin pelaamiseen (ja joskus ne eivät katoa, kun olen katsonut ne), ei ole hauskaa olla oli.
Pidin todella tästä pelistä... päivitykseen asti. Nyt mikään päivitysmainosten näkymistä ei lataudu, joten en saa pelaamisesta mitään. Päivitykset ovat pelaajien tapa pysyä kiinnostuneena ja mainokset kehittäjien tapa tuottaa tuloja. Mitä järkeä on, jos se osa ei toimi?
Johnny Trigger - Sniper Game Action wyaPäästiin tietylle tasolle ja peli jumiutui näytölle, jossa oli maalitaulu ja punainen x vasemmalla. Olen käynnistänyt uudelleen ja käynnistänyt uudelleen huonolla menestyksellä. Muuten oli ihan kelpo peli ajan kulumiseen.
Hämmästyttävä FPS upea grafiikka ja mikä parasta, voit avata skinejä ja avata aseesi päivityksiä, tämä peli on ylivoimaisesti paras Johnny trigger -peli!!!. Lataan tämän pelin täysin ilmaiseksi.
Tämä on erittäin mukava peli. Nautin todella tämän pelin pelaamisesta, mutta siellä toistuu ärsyttävä tilanne, johon kehittäjän on puututtava. Tämä peli juuttuu jatkuvasti ja jotta voit jatkaa pelaamista, sinun täytyy sammuttaa puhelin ja käynnistää se uudelleen tai vain odottaa ilmoitusta, joka sanoo, että peli ei vastaa ja voit sammuttaa pelin varoituksen jälkeen.
Toistuva peli. Tasoilla ei ole haastetta. Vaikka siirryt ylöspäin, se ei vaikeu. Aseen päivittäminen on turhaa, koska tavallinen ase sinulla on hyvä. Se on vain ajanviettopeli, jossa on paljon mainoksia
Johnny Trigger - Sniper Game Action wyaJohnny Trigger - Sniper Game Action wyaVoisi olla hyvä peli, paitsi että vietät enemmän aikaa mainosten katseluun kuin pelaat peliä. Lisäksi tyhmää musiikkia ei voi sammuttaa.
Toivon, että pidät mainoksista, joissa aiot ladata tämän pelin, kirjaimellisesti pahimman pelin, jonka olen koskaan kokenut, yksinkertaisesti johtuen mainoksista, jokaiselle tasolle on yksi ja jos käytät aikaa jollain tasolla, sen aikana tulee mainos. raivostuttavaa. 0/5 pitäisi olla vaihtoehto.
Tie moniin mainoksiin. Peli kaatuu paljon kerätessään bonuksia eikä vie sinua takaisin bonustapauksiin, kun se latautuu uudelleen. Vie paljon pois pelistä. Poistetaan.
Melko hyvä vuorovaikutus, mutta mainontaa jokaisen pelin lopussa on liikaa, olisi OK jos joka 3. peli, mutta liikaa.
Ok, olen tasolla 880. Kunnes kaikki tasot tai vaikeat vastaavat keskenään. Niin? P.s: välttääksesi monet mainokset käytä AdAwayta (android, root)
Kuten tämä peli, tiedän sen lapselle, olen vanhempi, mutta juuri sopiva minulle 😂 Pystyn käsittelemään pieniä mainoksia kyllä annoin 5 tähden hauska peli
En tiedä mistä he puhuvat, koska minulle on vain yksi mainos jokaista 1 tai 3 tasoa kohden. Halusin vain sanoa, että mahtava peli. Rakastan koostumusta ja nahkaa. Rakastan KOKO PELIÄ
Wayyyyy moniin mainoksiin, veli, vaikka itse pelaat näyttämöä, mainos toistetaan kuva kuvassa -tilassa ruudun vasemmalla puolella yrittäen olla häiritsemättä. Kenellä on mainoksia todellisuudessa näyttämöllä? Katsotko mainoksen asepäivityksestä? Etkö halua? Selvä, katso joka tapauksessa... Poista asennus!
Rakastan peliä, mutta haluan sinun lisäävän laukaisupainikkeen, koska joskus päästään vahingossa irti, ammun ja pääsen eroon ammuksistani.
Mainokset perseestä Käytän 39 minuuttia tähän 20 minuuttiin lisää 99 %lisää 1%peliin se on kirjaimellisesti perseestä vaikka t 9.99 siinä on mainoksia 9 taalaa hukkaan harja
Liian paljon mainoksia. Mutta hauskaa.
Johnny Trigger - Sniper Game Action wyaTäysin mahtava sovellus. Erittäin helppo ampua aseella. Se on sarjakuvamaista, mutta paljon hauskaa. Lataa tämä sovellus, etkä tule pettymään. Kehittäjät tekivät erinomaista työtä tämän sovelluksen tekemisessä.
Ei haastetta, toistuva pelattavuus, asepäivitykset ovat hyödyttömiä, viholliset ovat tyhmiä. Mutta aluksi oli vähän hauskaa.
erittäin mukava .Nice ja koukuttava pelata. Voi pelata koko päivän, mutta paljon mainoksia